Maali- ja pintamateriaalituotteiden erikoisliike RTV-Yhtymä on Superpesiksen uusi kumppani. RTV-Yhtymä on jatkossa vahvasti mukana muun muassa Superpesiksen tuomaritoiminnassa. Yritys aikoo tuoda Superpesistä laajasti näkyville myös omassa toiminnassaan.
Superpesis on solminut monivuotisen yhteistyösopimuksen RTV-Yhtymän kanssa.
RTV-Yhtymä Oy on yli 70-vuotias maan johtava maali- ja pintamateriaalituotteiden erikoisliike - suomalainen perheyritys. Lindblomin perheen omistaman RTV-Yhtymän pääkonttori ja keskusvarasto sijaitsevat Riihimäellä ja yrityksellä on 42 myymälää 40 eri paikkakunnalla. Palvelu, osaaminen ja valikoima ovat yrityksen arvoja.
RTV-Yhtymä tulee näkymään laajasti Superpesiksen eri kanavissa ja kentillä tulevan kauden aikana. RTV-Yhtymä on vahvasti esillä etenkin tuomaritoiminnassa. Jatkossa Superpesiksen tuomarit tunnetaan RTV-tuomareina ja jokainen tuomarin haastotilanne on RTV-haasto. Lisäksi tuomareiden toimintaa tuodaan tulevina kesinä muillakin tavoin esille.
- Maalikauppa on RTV-Yhtymän ydintoimintaa ja olemme vuosikymmeniä olleet mukana maalamassa Suomea ja suomalaisia koteja. Suomi maalaa ja pelaa pesäpalloa samaan aikaan, joten sesongit ajoittuvat hyvin yhteen. On ollut upeaa nähdä pesäpallon kehittyminen ja kasvu viime vuosina, ja haluamme olla mukana edistämässä peliä eteenpäin maanlaajuisesti, toteaa markkinointijohtaja Lotta Lindblom.
RTV-Yhtymän on tarkoitus hyödyntää laajasti Superpesiksen brändiä toiminnassaan tuomalla sitä esille esimerkiksi omissa toimipisteissään.
- Olemme uudistamassa markkinointiamme ja Superpesiksestä löysimme sopivan yhteistyökumppanin. Pesäpallon renessanssi Superpesiksen eteenpäin viemänä edustaa samoja arvoja ja hankkeita kuin meillä RTV-Yhtymässä. Näemme yhteistyön monivuotisena sitoumuksena, joka uudistuu ja kasvaa vuosien saatossa, sanoo markkinointijohtaja Lotta Lindblom.
RTV-Yhtymä on näkyvästi mukana myös Jyväskylässä pelattavassa Itä-Lännessä kesäkuussa 2024.
- Tämän kumppanuuden myötä haluamme nostaa tuomaritoiminnan arvostuksen sille kuuluvalle tasolle, ja sitä kautta vaikuttaa myös lasten ja nuorten hakeutumiseen tuomaritoimintaan ja vahvistaa niin sanottua tuomaripolkua. Jatkossa palkitsemme esimerkiksi kuukauden RTV-tuomarin ja avaamme huipputuomareiden arkea eri keinoin. Tässä meidän ja RTV:n arvomaailmat kohtasivat erinomaisella tavalla, sanoo Superpesiksen myyntijohtaja Risto Ojanperä.
- Viemme kumppanuuden yhdessä RTV:n kanssa strategiselle tasolle, ja RTV hyödyntää Superpesiksen näkyvyyselementtejä läpileikkaavasti ympäri vuoden. Erityisesti iloitsen siitä, että RTV haluaa hyödyntää laajasti Superpesiksen tavaramerkkiä omassa markkinoinnissaan. Olemme kehittäneet yhdessä uusia tapoja tuoda RTV:n viestiä esille, sanoo Superpesiksen toimitusjohtaja Olli Aro.